21 Mart 2018 Çarşamba

EXCEL OTOMATİK KAYDETME

Excel de çalışırken dosyalarınızın belirli aralıklarla otomatik olarak sağlayabilmek için şunlar yapışmalıdır:
  • Araçlar*İçine Ekle komutunu çalıştırın.
  • Ekrana gelen diyalog kutusunda Otomatik Kaydet seçeneğini işaretleyip Tamam tuşuna basınız.
  • Artık araçlar menüsünü açtığınızda otomatik kayıt seçeneğinin açık olduğunu göreceksiniz.
  • Bu komutu çalıştırınca ekrana otomatik kayıt etme ayarlarını yapabileceğiniz bir diyalog kutusu açılacaktır.
  • Otomatik kaydetme aralığı  ve benzeri diğer bir sürü seçeneği buradan ayarlayabilirsiniz,



KAYNAKÇA: http://ofis-dersleri.blogcu.com/excel-otomatik-kaydetme/11250059 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

WORD İŞLEMLERİ

Belge içinde seçme işlemleri aşağıdaki yöntemlerden uygun olanlar ile yapılabilir. Seçme Şekli Klavye İle Fare İle Normal seç...